خرید دستگاه لیزر موهای زائد

وارد فاعل و تولید کننده دستگاه های کلینیک زیبایی

الکساندرایت مجهز به لیزر الکس است. لیزر الکس دستگاهی است که از کریستال الکساندرایت به عنوان سرچشمه نوری، استفاده می­کند. دستگاه لیزر الکساندرایت پرتوهای نوری با طول موجی معادل 755 نانومتر تولید می­کند که طول موج پرتوهای نوری در محدوده طیف مادون قرمز، می­باشد. نور ، به رنگ قرمز است. نحوه راندمان لیزر الکساندرایت به این شکل است که پرتوهای نوری با درازا تلاطم آب خاص و با انرژی بالا، به ناحیه هدف، تابیده می­گردد و گرمای زیادی را ایجاد می­کند. گرما و حرارت بالا، به پیاز مو و فولیکول مو آسیب وارد می­کند و موجب رفع و از بین جارو کردن فولیکول مو می­گردد.

لیزر الکس با فرآیند فوتوترمولیز کار می­کند و با ایجاد حرارت، به بافت خاصی آفت می­زند. از این رو، فولیکول­های مو، به صورت انتخابی آسیب می­بینند و هیچ آسیبی به بافت پوست وارد نمی­شود. فولیکول آسیب دیده، به مرور زمانه ضعیف و ضعیف­تر می­شود و این پروسه تا زمان از بین جارو کردن و نقصان غلظت آن­ها، ادامه می­یابد. الکساندرایت از بهر تمامی نواحی بدن از جمله ساعد، بازو، زیربغل، بیکینی، صورت، اندام مابین زانو و مچ پا پا و ران کاربرد دارد. لیزر الکساندرایت مناسب پوست­های تیره و به رنگ برنز نیست. الکساندرایت با هدف لیزر پوست­های مشعشع و سفید با موهای تیره، انجام می­شود.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق -- جذاب ترین

لیزر موهای زائد را می استطاعت برای از بین بردن ایمن و موثر موهای زائد بیشتر نواحی بدن بجز حوزه نزدیک به چشم استفاده کرد. در درازا جلسه‌ی مشاوره، متخصصان بر اساس بررسی سوابق پزشکی شما، وضعیت موهای منطقه‌ی مورد نظر و وضعیت پوستی آن ناحیه‌ها و نتایج مد نظر شما تعیین می کنند که آیا لیزر درمانی برای شما مناسب است یا خیر.

برخی از محبوب‌ترین نواحی بدن برای لیزرموهای زائد عبارتند از:

نتایجی که با لیزر موهای زائد به دست می آورید بسته به ناحیه تحت درمان می تواند ناهمگون باشد. لیزر موهای زائد در مناطقی که موهای تیره و پوست روشن دارند(مناطقی که بیدار رنگ مو و صبغه پوست شما تضاد وجود دارد) بهترین تاثیر را دارد.

در این بخش از مقاله جزئییاتی از نتایج لیزر مناطق مختلف بدن آورده شده است:

به دلیل اندازه تنگ نواحی درمان در صورت، مانند گرداگرد لب‌ها، چانه و گردن، لیزر موهای زائد این نواحی انبوه بادپا انجام میشود و شاید تنها تاکی دقیقه طول بکشد.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد صورت | لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱ -- جذاب ترین

یکی از دوستان من، پوست تیره دارد و نمی داند که لیزر جنتل مکس پرو برای او هم جواب می دهد یا خیر؟!

دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ میباشد که با درازا موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است، در نتیجه با حداکثر مصونیت کار برای شما انجام می شود. کاربرد از لیزر الکساندرایت برای پوست های تیره و نواحی مظلم بدن منتج به عدم جوابدهی خواهد شد، البته درصورتی‌که با درجات بالا استعمال شود که قطعا سوختگی به دنبال خواهد داشت. لیزر اندی یگ برای این اطراف نقشه‌کشی شده و می نیرو با حداکثر توان به حذف موهای این ناحیه اقدام کرد.

حال سوال میشود که کدامیک لیزر مناسب پوست من است؟ ببینید بهترین انتخاب به منظور شما دستگاه هایی هستند که مجهز به لیزر الکساندرایت و اندی یگ می باشند. در این حالت تمام تایپ های پوستی پشتیبانی می شوند؛ ازچه که ممکن است یک شخص غلاف تابش داشته باشد، اما ناحیه ژنیتال و زیر بغل او تیره باشد.

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین چند نکته‌ی بااهمیت درباره‌ی لیزر الکس کندلا که احتمالا نمی‌دانید 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد