دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه یا نه

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یک دستگاه لیزر موهای زائد با طول موج 755 نانومتر است. دستگاه الکساندرایت کندلا از نظر درجه استاندارد در سطح بسیار زبرین است که علاوه بر حفاظت اپیدرمال بیشترین توان ممکن را برای درمان مامون و مؤثر فراهم می‌کند.

دستگاه لیزر الکساندرایت با ایجاد گرمای بالا و نفوذ قوی به عمیق ترین لایه‌های پوست، به فولیکول‌های مو آسیب رسانده و به این ترتیب، موهای زائد را برای همیشه از بین میبرد.

مزایای زیادی درزمینه دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا وجود دارد که سلامت و بدون درد بودن آن برای افراد حساس به درد، مزیت ویژه ای است. به این صورت که، هستی دستگاه خنک کننده، یک کاستی دهنده درد است که قبل و بعد از ادا عمل، باعث ایجاد راحتی در شخص مراجعه عملگر میشود.

همانند دگر دستگاه‌های پیشرفته، دستگاه الکساندرایت دوره ریکاوری خیلی قدری دارد و فرد، بلافاصله پس از انجام درمان، میتواند به امور یومیه خود بپردازد و رگه بهبودی را با سرعت بیشتری حس کند. حتی بود یک دستگاه نمایشگر لمسی، کار را برای پزشکان و دستیاران آن ها ساده میکند. دستگاه الساندرایت علاوه بر درمان موهای زائد، در زیبایی پوست تاثیر بسزایی دارد و باعث لیفتینگ پوست صورت و سفت شدن پوست میشود. طول دوره مداوا نیز با توجه به نوع پوست و نوع موهای زائد و مقدار آن ها، متغیر است، ولی در کل هویدا 4 تا 10 جلسه کافی است تا بتوانید به حذف دائم موهای زائد خود برسید.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

در ادامه این مطلب قصد داریم مطالبی را درباره خرید لیزر مو زائد تیتانیوم در برگزینی شما قرار دهیم. اگر مرکز جمال و لیزر دارید و یا در اوقات تحقیق درباره این دستگاه هستید، آنچه در مقابل شماست را از دست ندهید.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از محصولات مرتبط با کانون‌ها زیبایی بوده که به منظور لیزر مو‌های زائد به کار می‌رود و اتفاقاً طرفداران زیادی را هم به خود مختص داده است. این دستگاه دارای مدل‌های گوناگون است که آخرین ورژن آن در واحد زمان ( ۲۰۲۲ به تیمچه عرضه شد.

تولید‌کننده واقعی این دستگاه، شرکتی در کشور آمریکا است که محصولاتی کاملاً امان و بهداشتی تولید نموده و توانسته تأییدیه‌های جوراجور از مراکز معتبر بهداشتی جهان را برای این دستگاه کسب نماید.

شاید قصد بیع دستگاه لیزر تیتانیوم را داشته باشید! اما ما نیت داریم شما را قبل از آن با عملکرد و ویژگی‌های منحصربفرد این دستگاه آشنا کنیم تا کاملاً شگفت‌زده شوید.

دستگاه لیزر مو تیتانیوم | بهترین لیزر مو زائد تیتانیوم -

این دستگاه یک روش لایق توجه برای تجربت جدید بیماران و اکتساب و کار پزشکان بحساب می آید . Soprano Titanium از مزایای سه طول موج ترکیبی استعمال می کند ، به ملازم تجربه ای بهبود یافته با جوابدهی بالینی ضمانت‌شده و همچنین یک راه حل جدید و منحصر به تنها و نتیجه بند را در دنیای لیزر های حرفه ای از بین برنده موهای زائد ایجاد کرده است .

لیزر موهای زائد تیتانیوم  با دارا بودن فناوری انحصاری سه آینده ، سه طول موج موثر لیزر را در یک هندپیس با هم امتزاج می کند و همزمان کنه بافت های مختلف و ساختارهای تشریحی موجود در پیاز مو را هدف قرار می دهد .

اس اچ آر نوآوری اختصاصی در رفع موهای زائد تنها روش ثبوت شده از نظر بالینی لیزر موهای زائد است . که تقریبا بدون درد است و ایمن ترین روش لیزر موهای زائد به‌جهت انواع پوست از جمله پوست های تیره و برنزه است . گرمایش تدریجی منحصر به تک به روش سریع و به کوه طور موثر به فولیکول مو آفت می رساند و از رشد مجدد جلوگیری می کند . در حالی که از آسیب به بافت اطراف جلوگیری می سست . اس اچ آر با استفاده از یک روش منحصر به تنها روی ملانین لایه اثرگذاری می گذارد . اجازه می دهد این رویه در هر نوع پوست در هر زمان از سال و همچنین بر روی پوست برنزه انجام شود.