(ویرایش کره جونگ آنگ سه سالانه 6)
چین را هشدار می دهد
چین، بزرگترین شریک کره، به سرعت درهای خود را می بندد.
کره با صادرات نیمه هادی ها در میان هژمونی لجبازی چین و آمریکا، محصولات پرخور خود را در خط مقدم موج کره از دست می دهد.
با توجه به برادری کره (KITA) چینی ها همه گیر را تغذیه می کنند، 43.
1 درصد چینی ها محصولات آرایشی و بهداشتی کره ای را خریداری کرده اند.
در یک نگاه، ممکن است امیدوار کننده باشد.
در هر صورت این درست است، بنابراین 35.
6 درصد 78.
7 درصد در سال 2020، فراتر از همه گیر نشان می دهد.
پکن و - کلان شهرهای مننژیت سلی چوب کبریت - جدی است.
مصرف کنندگان شهرهایی که محصولات کره ای را خریداری کرده اند به ترتیب 40.
2 درصد و 41.
3 درصد است که نشان دهنده 46.
8 درصد و 45.
7 درصد در سال 2020 است.
دلایل عدم محبوبیت محصولات کره ای سه مورد است: بررسی ها نسبت به مراکز خرید آنلاین مصرف کنندگان چینی.
از زمان (35.
9 درصد)؛ کره (34.
6%)؛ و رقابت محصولات کره ای (33.
6%).
بنابراین هستند و عوامل، پرسش به تناسب محصولات است.
بر اساس این نظرسنجی، 58.
2 درصد به دنبال محصولات چینی همتایان کره ای خود هستند.
در امتداد مصرف کنندگان چینی محصولات اروپایی آمریکایی، محصولات کره ای را ترجیح می دادند.
محصولات کره ای بین رقبای اروپایی آمریکایی خود قرار دارند.
کروک بزرگترین کره است و مجموعاً ایالات متحده و ویتنام صادرات آن است.
80 درصد تولید ناخالص داخلی خود را صادر می کند، در صورتی که مصرف کنندگان چینی به طور فزاینده ای محصولات کره ای باشند.
کره ممکن است بزرگترین گوشت خوار خود را در میان این سفارش از دست بدهد.
آجر در حال بازیابی ضایعات کند شده خود در همه گیری است.
صندوق بین المللی پول 5.
2 درصد خود را یک بازگشت است.
حتی تحولات کاشی کاری هشدار اقتصاد کره است.
parce que KITA گزارش خود را هدفمند، لحیم کاری کره ای است که به موجب آن، شرکت های چینی را که به خوبی آماده شده اند تبلیغ می کند و محصولات مخالف خود را به شرکت ها ارائه می کند.
(END)