همه مصرف‌کننده مد: چگونه برندها و خرده‌فروشان مسئولیت را بر عهده می‌گیرند، لذت‌بخش کانال پس از همه‌گیری را هماهنگ می‌کند.

پس از همه‌گیری، ویترین خریدار آنلاین، آفلاین، از طریق کانال‌ها و دوتایی straddleback و پلت‌فرم‌های از قبل دوست‌داشتنی است.
چگونه مارک ها و خرده فروشان این مصرف کننده؟ به دنبال توسعه تجارت الکترونیک، آنلاین سطوح معمولاً قبل از همه‌گیری را کاهش داده است، ورود در فروشگاه‌ها و بهبود یافته است.
تا زمانی که «طبیعی» باشد، شباهت‌های بین رفتار قبل و بعد از همه‌گیری سطحی است.
عادات مصرف کننده بهتر از بحران COVID-19 است.
روندهای رو به جلو در طول این لرزه و پس از آن بسیار شارژ شد و ما شاهد شروع یک خریدار چاق هستیم.
این خریدار بین پلتفرم‌های آنلاین و آفلاین چین‌دار است، به چه طریقی کلید خورده است و واقعیت‌های اقتصادی-اجتماعی هستند و روش‌هایی است که مد را خراب می‌کند، بدون تفاوت فروش مجدد و اجاره.
ما از 2000 خریدار در سراسر کشور در طول سال 2023 نظرسنجی کردیم و شرایط و رفتار آنها، مزایا و معایب آنلاین و آفلاین و اینکه مارک ها و خرده فروشان چه چیزی را به عنوان یک و یک مورد بررسی قرار می دهند را بررسی کردیم.
56٪ مصرف کنندگان Gen Z به فساد آنلاین می پردازند 65% مزیت در فروشگاه، چیزی که برای خرید فوق نیاز دارد 25٪ 12 ماه آنلاین را تحمل می کنند نتایج و برندها، استراتژی‌های آنلاین و ماه‌ها و سال مورد نظر خود را اولویت‌بندی می‌کنند.
در این TheIndustry.
fashion، BigCommerce را در مورد چگونگی مصرف کنندگان و انگیزه رفتار آنها در دوران پس از همه گیری شریک کرده است.
شما زنگ زده-گرد و غبار مزه این زیر.
کپی شما، بدون محدودیت و دانلود شما به صورت خودکار.
در با به ما چگونه جابجایی این، ما اینجا.