طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی طراحی ویلا

طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ها طراحی ویلا - خرید شلوار جین بچه گانه خارجی ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

آموزش طراحی ویلا در اسکچاپ

طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی طراحی ویلا

اصول و ضوابط طراحی ویلا جنگلی در منطقه‌ها شمالی در برخی موارد ترکیبی از تمام اصول و استانداردهای گفته شده است با این حال با توجه به گستردگی پوشش درخت‌زار و مناطق سرسبز شمالی، نکات خاصی وجود دارند. اما لازم است بدانید که طراحی ویلا و محوطه در مناطق جنگلی باید با هدف عدم آسیب رسانی به محیط زیست باشد تا طبیعت از بین نرود.

در طراحی ویلا ی جنگلی پنجره‌ها عمدتا به شکل پانوراما طراحی می‌شوند. در واقع یکی از مهم‌ترین اصول طراحی ویلا ها در فضای جنگلی و مناطق سرسبز ایجاد ویو کامل به سمت بیرون است تا از انرژی مثبت طبیعت بتوان به بهترین شکل کاربرد کرد. در این ویلاها به دلیل حصر در ساخت و محافظت وضعیت طبیعت، نمی‌توان به متراژ زیاد تامل کرد به همین دلیل تمامی المان‌ها باید به چهره بهینه در طراحی‌ها لحاظ شوند.

فضای ته شیروانی یکی از بخش‌های اصلی و شاخص در ویلای جنگلی است که جمع بر ایجاد فضای مجزا برای فرزندان، ویو بسیار خوبی به کل فضای سرسبز جنگل ایجاد خواهد کرد. تراس و بالکن زیبا و دلباز با نمای کامل رو به جنگل اهمیت بالایی دارد. نوع متریالی که برای نمای ویلاهای لوکس جنگلی در نظر گرفته می‌شود عمدتا چوبی و به رنگ قهوه‌ای یا از جنس طبیعت هستند تا هماهنگی کامل با محیط ایجاد شود.

طراحی ویلا با عرض کم طراحی ویلا

در ویلا ایرانی تلفیق ویژگی‌های اصلی ویلا مانند شفافیت، ترکیب احجام و ارتباط وسیع با فضای پیرامونی با سنت‌های معماری ایرانی ترکیب شده و منجر به  طراحی ویلا ایرانی می‌شود. 

طراحی ویلا لاکچری در اصطلاح به ویلاهای لوکس و بزرگ اطلاق می‌شود. ویلاهای بزرگ پتانسیل فضاسازی و طراحی‌های خلاقانه‌ای را دارند. اگر به پی ساخت ویلا لاکچری هستید که تمام خواسته‌ای شما را برآورده سازد.

این سرمشق ویلاها در نقاط متفاوت کشور، با شرایط مختلف آب‌وهوایی و انتظارات متنوع کارفرمایان، شکل‌گرفته‌اند.

نقشه ویلا مدرن یا لاکچری بر مبنای پلان ویلایی ترسیم می‌شود که دارای چیدمان فضاهای بزرگ و لوکس در کنار فضاهای خدماتی است.

طراحی فضاهای تفریحی و ورزشی سهم مهمی در این پلان دارند.

طراحی داخلی ویلا لاکچری به‌صورت خاص و با ایده‌های بی‌نظیر، همچنین استفاده از متریال لوکس صورت می‌گیرد.

طراحی ظاهر ویلا لاکچری نیز با فرم‌های خاص و تداخل احجام مطبوع و سطح‌ها شیشه‌خور فاحش شکل می‌گیرد.

اجرای پنجره‌های بزرگ و کرتین وال‌های شیشه‌ای به نمای ویلا مورد سیالی می‌بخشد.

طراحی ویلا سوئیسی | مناسب ترین طراحی ویلا جدید -

به دلیل هزینه های بالا ساخت یک ویلا مناسب، داشتن تیمی با تجربه که بتواند با ایده ها و خلاقیت‌های خود هر چه بیشتر در هزینه های ساخت ما صرفه جویی کند امری ضروری است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن ابزارهای پیشرفته می‌توان به راحتی قبل از اجرا پروژه تمامی جزئیات را بررسی کرد و در مسیر بدست آمدن بهترین و کم هزینه‌ترین نتیجه، از آنها استفاده کرد.

فراموش نکنیم که ساختن ویلا با ساخت منزل در شهر تفاوتهایی دارد که هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید.

طراحی تخصصی ویلا نیازمند بررسی دقیق محیط ساختن آن است. این که ویلا شما قرار است در جنگل مصنوع شود یا کنار دریا در طراحی آن تاثیر می‌گذارد! در هر ریخت تعمق محیطی پروژه قبل از انجام هر کاری جز وظایف اصلی اکیپ سازنده آن می‌باشد.

امروزه در طراحی تخصصی ویلا ها از تکنولوژی ها و ابزارهای جدیدی با استانداردهای بین المللی استعمال می‌شود. استفاده از سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌، سیستم تهویه مطبوع هوشمند، نورپردازی های خارق العاده و غیره از جمله امکاناتی هستند که باید از یک تیم با آزمایش طراحی و ساخت انتظار داشته باشید.