دانلود سریال سرگیجه قسم سوم کامل قسمت ۳ ویدائو و آپارات

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

قسمت سوم رسید سریالی که در حامد بهداد ، رعنا آزادی ور ، هومن سیدی و هادی حجازی فر بازی میکند در در ایدون قسمت 3 را دانلود کنید.

قصه به ظاهر رازآلود سریال سرگیجه با بازیگران مشهور حکایت از یک سریال خوب دارد.

پیش از آن بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان سریال سرگیجه توانسته بود سریال پرطرفدار آقازاده را کارگردانی کند.

سری به داستان سرگیجه بزنیم تا ببینیم داستان درباره چیست. حکایت در مورد زوجی به نام پیمان و فریبا است که سالگرد ازدواج خود را بدون کامران جشن می گیرند. در این میان آشکار کامران و پیمان سوء تفاهم پیش می آید و با هم دعوا می کنند و همه فکر می کنند پیمان کامران را کشته است. ممکن است به قیمت روان پیمان تمام شود.

حامد بهداد، رعنا آزادی‌ ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌ فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌ زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، جلید مقدمی، میلاد معیری و زیبنده سجادی در «سرگیجه» به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵ :: دانلود قسمت پنج سرگیجه :: تریلر قسمت ۵ سرگیجه

سریال سرگیجه پیش نمایش | زیباترین اسامی بازیگران سریال سرگیجه + نام نقش های سریال با عکس -

تعداد قسمت های سریال سرگیجه نماوا ۲۰ قسمت ۴۵ نکته ای است که چند یوم قبل شاهد متفرق بخت اول این سریال بودیم. پس از پخش بخت اول در فضای مجازی پیشواز بی نظیری از این سریال شد و به دلیل شروع بالا العاده ای که داشت خیلی سریع مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. اگر در قسم های بعدی هم همین معبر با قدرت ادامه پیدا کند، به جرات می توان گفت که به یکی از بهترین‌ های سریال های شبکه خانگی سال ۱۴۰۱ تبدیل خواهد شد.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال به همراه مهدی بدرلو تهیه کننده توانسته اند یک کار مرتبه یک را به توالد برسانند و حال بصری سریال به قدری بالا است که چشم هر تماشاگر را جذب‌شده خود خواهد کرد. ناقص سکانس ها توسط بهنام کریمی تصویربرداری شده است و لوکیشن های بسیار شیک و دیده نوازی دارد. همچنین حمید نجفی راد به خوبی کار تدوین را انجام داده است و مهران ملکوتی بهترین صدابرداری را به سرانجام رسانیده است. ملودی اسماعیلی طراح لباس، نعیم مسچیان صداگذار، هومن هاتفی پسر سرمایه گذار، سید علیرضا مرعشی صندوقچه طرح و محمد غنی و نیکبخت حجازی نویسنده هستند. یکی از دلایل موفقیت این سریال نمایش خانگی، صحنه پردازی های منحصر به فرد و رنگ بازداشت های خاص است که برای مخاطبان سخت پسند بی قرین است. همچنین ترکیب بازیگران بزرگسال و نوجوان به سنخ ای است که بیننده از تماشا کردن هر چیزی که در قاب ترسیم می‌ بیند لذت می برد.

سریال سرگیجه نماوا | بهترین دانلود قسمت 6 سرگیجه (سرگیجه بخت ۶) دانلود قسمت ششم آسان دانلود کامل با جرم رایگان -

سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و قدیمی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمود خانگی میباشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش میپردازند

آهو جدیدترین اثر حسن فتحی، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه خانوادگی که یکی از کبیر ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 خواهد بود. سرگذشت سریال درمورد یکی از مصاحب های ناصرالدین شاه به اسم جیران است که تاجور عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

سریال سقوط به کارگردانی سجاد مبارز زاده در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و مربوط به خانواده می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.